Cum să setezi contul de Google Ads pentru succes
Campaniile Google Ads pot fi o modalitate excelentă de a atrage trafic către site-ul tău web și de a genera conversii. Cu toate acestea, este important să configurezi corect contul pentru a obține cele mai bune rezultate.
Iată 5 pași esențiali pentru setarea contului Google Ads:
1. Folosește adresa de e-mail corectă
Contul tău Google Ads trebuie să fie setat pe aceeași adresă de e-mail ca:
- Utilizatorul principal al site-ului web
- Contul Google Analytics
- Contul Google Webmaster Tools
- Contul MetaTag
Acest lucru va facilita gestionarea tuturor aspectelor campaniilor tale.
2. Configurează contul de facturare
La contul de facturare pot avea acces mai mulți utilizatori. Cu toate acestea, dacă vrei să deduci banii din contul tău, va trebui să setezi datele companiei tale și datele de card.
Noi încurajăm clienții să folosească propriile date de card, deoarece acest lucru le oferă un control mai mare asupra cheltuielilor.
3. Utilizează Google Suite pentru adresa de e-mail principală
Îți recomandăm să utilizezi Google Suite pentru adresa ta de e-mail principală (de exemplu, [office@ numedomeniu.ro]). Acest serviciu îți permite să trimiți e-mailuri prin interfața Gmail de la Google și să folosești IP-urile lor.
Acest lucru are două avantaje principale:
- Îți poți asigura că e-mailurile tale ajung în căsuța de e-mail a destinatarului (inbox).
- Poți beneficia de o mai bună reputație a expeditorului, ceea ce poate crește șansele ca e-mailurile tale să fie deschise.
4. Controlează accesul la cont
Tu vei avea un singur cont principal prin care te vei loga la toate conturile legate de campaniile tale. În acest cont, poți oferi acces agenției tale.
Când termini contractul cu agenția, pur și simplu ștergi utilizatorul lor din contul tău.
5. Setează procedurile de follow-up
Unul dintre cele mai importante aspecte ale campaniilor Google Ads este follow-up-ul.
Poți configura proceduri automate de follow-up pentru a:
- Trimite un mesaj automat de bun venit după completarea unui formular.
- Anunța automat un lead cu o zi înainte de o vizionare programată.
- Menține relația cu lead-urile pe termen lung.
Follow-up-ul te va ajuta să convertești mai multe lead-uri și să crești veniturile din campaniile tale Google Ads.
Lucrând în acest mod simplu și profesional, campaniile tale vor fi mereu în siguranță și vor avea șanse mai mari de succes.
Bonus:
Pentru a maximiza rezultatele campaniilor tale Google Ads, îți recomandăm să apelezi la o agenție specializată. O agenție cu experiență te poate ajuta să:
- Stabilești strategia de promovare.
- ealizezi anunțuri eficiente.
- Gestionezi campaniile în mod optim.
- Obții cele mai bune rezultate din investiție efectuată.
Contactează-ne astăzi! Află mai multe despre cum te putem ajuta să îți maximizezi campaniile Google Ads!
Related posts
Maximizând Performanța campaniilor de Imobiliare: Cum Stabilim Costurile Campaniilor de Google Ads pentru Succes Garantat
La WebSEM, ne preocupăm în mod constant de succesul campaniilor de Google Ads. Dorim să îți ofe
10 motive pentru care o campanie de marketing digital imobiliar are nevoie de consultanță și strategie
PiaÈ›a imobiliară se desfășoară într-un mediu online dinamic. Cumpărătorii își încep călÄ
Campaniile tale au nevoie de un upgrade – Ghidul Definitiv al Cookie-urilor – Totul despre Modulul de Cookie Consens – Ghid practic È™i Aplicat
Campaniile tale au nevoie de un upgrade! AtenÈ›ie, marketeri È™i dezvoltatori de site-uri web! PregÄ