SAS Business Intelligence: Oferind Soluții Avansate pentru Analiză și Vizualizare a Datelor

SAS Business Intelligence reprezintă o unealtă de Business Intelligence (BI) ce oferă numeroase produse și tehnologii pentru o gamă variată de specialiști, printre care se numără oameni de știință ai datelor, analiști de text, ingineri de date, analiști de prognoză, econometricieni și modelatori de optimizare. Fondată în anii ’70, SAS Business Intelligence se bucură de o tradiție îndelungată pe piață, dezvoltând și extinzându-și produsele în fiecare an. Cu o evaluare de 4.3 pe Capterra și 4.2 pe G2Crowd, acest software se bucură de un nivel decent de încredere și satisfacție din partea utilizatorilor.

CARACTERISTICI CHEIE

  1. 5 subiecte principale: SAS oferă diferite produse și tehnologii de BI concentrate pe explorarea vizuală a datelor și analize ușoare, raportare interactivă și tablouri de bord, colaborare și aplicații mobile.
  2. Explorarea vizuală a datelor susținută de învățare automată: Explorarea datelor SAS oferă analiză automatizată susținută de învățarea automată, compilată în vizualizări interactive care răspund la întrebări de afaceri precum: „De unde vin clienții mei?”
  3. Capacități de analiză a textului: Caracteristici interesante includ analiza textului, care vă permite să obțineți insights din date textuale, cum ar fi cele de pe social media, și analiza locației, care combină datele într-un context geografic.
  4. Rapoarte și tablouri de bord pe diferite dispozitive: Vizualurile dinamice sunt organizate în rapoarte interactive și tablouri de bord, similar altor instrumente din listele noastre, și le puteți accesa și de pe dispozitive mobile și tablete (atat pe Android, cat si pe iOS).
  5. Integrare cu alte aplicații: Puteți integra SAS cu aplicațiile Microsoft Office, cum ar fi PowerPoint, Word, SharePoint sau Excel, cu soluția lor Office Analytics, care vă permite să vizualizați rezultatele direct în Microsoft Office Suite.

Puncte Slabe

Având în vedere complexitatea produsului și a ofertelor sale, gama de prețuri mai ridicată și opțiunile limitate de personalizare pot fi factori semnificativi în decizia de a alege această unealtă de business intelligence, așa cum indică majoritatea recenziilor de pe Capterra și G2Crowd.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × four =

close
type characters to search...
close