Sonÿa – Modul Suport ClienÈ›i cu Inteligență Artificială

Sonÿa – Modul Suport ClienÈ›i cu Inteligență Artificială

Asistentului Virtual Sonya cu Inteligență Artificială

Îmbogățim experiențele digitale ale website-ului tău prin introducerea Asistentului Virtual Sonya, care poartă conversații inteligente, de tip uman, cu utilizatorii website-ului. Utilizăm capabilitățile de procesare a limbajului natural, ce permit chatboturilor să înțeleagă, să rețină și să învețe din informațiile colectate în timpul fiecărei interacțiuni și să acționeze în consecință.

Site-ul tău se transformă într-o mașină de conversie funcțională

Site-ul tău este o sursă indispensabilă pentru conversii. Dar iată obstacolul: șocul de conținut personalizat exeprienței utilizatorilor și lipsa de atenție. Cu mesaje conversaționale, proactive și automate 1:1, scoatem site-ul web din vidul de conversie.

Conducem clienții incerți să devină utilizatori de succes

Pentru că ne concentrăm asupra creșterii, suntem de acord că cererea de ofertă nu este sfârșitul poveștii. Creșterea reală începe atunci când utilizatorii găsesc valoare din utilizarea produsului. Utilizăm Sonya pentru a face conversație inteligentă cu utilizatorii, oferind mesaje personalizate și conversații contextuale astfel încât utilizatorii să găsească simplu soluții personalizate.

Avantaje Utilizatorilor

  • Modul de suport prezintă o structură extrem de simplă, intuitivă, interactivă, proactivă È™i practică care ajută utilizatorii să găsească rapid È™i exact ceea ce caută pe site.
  • Modulul de suport interconectează nevoia utilizatorului cu produsele, astfel utilizatorul primeÈ™te informaÈ›ii relevante, personalizate, adaptate proiectul său.
  • Modulul colectează date din comportamentul utilizatorilor(conÈ™tientizare contextuală) È™i ajută la formarea unui set de întrebări È™i răspunsuri, care devin din ce în ce mai pertinente È™i mai relevante.
  • Modulul de suport personalizează conversaÈ›ia în funcÈ›ie de istoricul interacÈ›iunii cu utilizatorul.
  • Primirea unor răspunsuri contextuale în timp real, duc la o interacÈ›iune captivantă între consumator È™i brand.
  • Interfață/FrontOffice cu suport eficient, 24/24h, 7/7.
  • Modulul de consultanță participativă, bazat pe experienÈ›a cumulativă a utilizatorilor formeză în timp o bază de cunoÈ™tinÈ›e pe care o poate folosi orice utilizator nou. Astfel inteligenÈ›a reÈ›elei creÈ™te pe măsura sporirii interacÈ›iunii. Utilizatorii au la dispoziÈ›ie un menu persistent, care este actualizat permanent în funcÈ›ie de celelalte interacÈ›iuni cu utilizatorii.

Avantaje tale

  • Realizarea de rapoarte detaliate în legătură cu modul în care utilizatorii interacÈ›ionează cu site-ul. ÃŽn timp se formează un volum de date din interacÈ›iunile utilizatorilor care poate fi analizat statistic pentru a se observa care sunt interesele clienÈ›ilor.
  • Eliminarea sarcinilor de rutină È™i prelucrarea simultană a mai multor cereri din partea utilizatorilor.
  • Răspunsurile instantanee de la un asistentul virtual la cererile utilizatorilor ajută la creÈ™terea calității relaÈ›iei dintre Brand È™i clienÈ›i. ClienÈ›ii de astăzi își doresc mai mult decât tranzacÈ›ia unilaterală tradiÈ›ională; vor o interacÈ›iune în două sensuri. Vor să se conecteze È™i să se angajeze cu brandurile pe care le folosesc. Companiile care practică conversaÈ›ii personale cu utilizatorii au o rată crescută de loialitate È™i, prin extensie, de advocacy.
  • Modulul de asistent virtual reduce cheltuielile generale, creÈ™te fluxul de lucru È™i, cel mai important, automatizează experienÈ›a de service pentru clienÈ›i într-un mod mai puÈ›in costisitor È™i mai simplu decât alte metode.
  • ÃŽn timp, asistentul virtual formează o bază de date cu utilizatori care È™i-au dat acordul pentru a primi pe e-mail anumite informaÈ›ii.
  • Integrarea este simplă È™i foarte securizată. Se adaugă la site doar un shortcode care nu accesează resursele interne ale website-ului. Asistentul virtual utilizează propria bază de date. Asistentul virtual rulează pe o conexiune securizată È™i nu prezintă riscuri de securitate sau alte tipuri de vulnerabilități.

Exemplificare

Pentru a înțelehge mai ușor cum funcționează Sonya vă oferim un exemplu concret. După ce un utilizator ajunge pe site-ul tău, sau după ce se declanșează un a numit trigger. Modulul de suport va intra foarte diplomat în acțiune. Asistentul virtual randomizează variantele de răspuns, astfel încât să nu comunice folosind aceleași răspunsuri predefinite.

  • Hello! Sunt Sonya! Agentul tău de support !
  • Bună sunt Sonya, îți prezint mai jos departamentele de support: ÃŽmpreună vom găsi soluÈ›iile pentru proiectele tale.
  • Alege secÈ›iune de care eÈ™ti interesat, pentru a găsi cu uÈ™urință produsele optime pentru proiectul tău.

Astfel, Sonya intră în contact cu utilizatorul pentru a-i chestiona nevoile, în mod particular.

Structură logică de suport

Asistentul virtual folosește o schemă logică. După prima interacțiune prezintă utilizatorului categoriile de suport.

Dacă utilizatorul alege Consultanță produse, Asistentul virtual îl întreabă dacă este interesat de:

  1. Categoriile de produse
  2. Produse sugerate în funcție de nevoile lui
  3. Caracteristicile unui anume produs

Să zicem că Utilizatorul vrea să consulte arborele de Categorii, să găsească produsele de care este interesat.

Dacă clientul alege din lista derulantă Consultanță produse, Asistentul virtual îi prezintă categoriile de produse.

Acum, utilizatorul din câteva click-uri va ajunge exact la tipul de produs de care este interesat să afle mai multe informații.

Asistentul virtual prezintă pe lângă opțiunile din schema logică și anumite informații importante despre gamele de produse accesate de client.

Clientul navighează arborescent prin categoriile de produse și în funcție de opțiunile lui, Sonya îi prezintă anumite oferte, informații importante noutăți etc. Poate adauga carousel de produse, oferte, video-uri astfel încât clientul să fie cât mai bine informat.

Utilizatorul va accesa o structură de categorii foarte clară și simplă.

Sugestii de produse

În funcție de produsele solicitate de utilizator, Sonya poate prezenta: produse asociate, oferte, trenduri, caracteristici produse.

Să exemplifică în ce cazuri, Sonya poate să-i ofere utilizatorului Produse înrudite, pentru a se apropia cât mai mult de așteptările lui: 

  1. Utilizatorul are anumite preferințe gen culoare, textură, stil de design, preferințe tehnice și caută produse înrudite sau sugestii de la designer
  2. Utilizatorul vrea să afle produse care se potrivesc/asortează cu un anume decor, să primească sugestii de asortare a decorului
  3. Utilizatorul vrea recomandări cu privire la anumite trenduri de design, gen design scandinav, retro, clasic etc.
  4. Utilizatorul vrea recomandări după anumite caracteristici gen: rezistență la apă, rezistență la foc, culoare, zonă de aplicare(bucătarie, living, dormitor etc.)
  5. Utilizatorul vrea recomandări doar pentru produse Premium sau produse noi
  6. Utilizatorul vrea recomandări pe combinații de atribute gen: profil blat (drept / rotunjit), grosime blat: subțire / sleek-design vs grosime standard (38mm), culoare (uni / reproduceri lemn / reproduceri materiale (piatră, ciment, marmură etc),
  7. Utilizatorul primeÈ™te recomandări „ca din partea designerilor„, spre exemplu: la camere mici se potrivesc produsele deschise la culoare, sau la camera de copii recomandăm produsele de plută deoarece au o temperatură optimă, sunt mai confortabile termic È™i tactil.

Dacă Utilizatorul cunoaște anumite informații despre un produs și vrea să afle mai multe date, Sonya poate interveni prompt.

Dacă un utilizator vrea să afle câteva caracteristici legate de un produs, ca de exemplu despre F121 ST87, vrea să afle: lungime, lațime, material etc. doar tastează Codul de produs, iar Sonya îi prezintă caracteristicile într-o listă derulantă. Totodată Sonya transmite link-ul pentru ca utilizatorul să acceseze rapid produsul.

Găsirea unui produs  

Utilizatorul cunoaște numele de produs/cod produs și vrea să obțină fișa tehnică sau anumite caracteristici tehnice gen: dimensiune, textură, rezistență la foc, umiditate etc. Sau, utilizatorul cunoaște anumite date despre un produs și vrea să afle codul de produs. În acest scenariu intră toți utilizatorii care vor să găsească produse specifice, foarte bine țintite.

Sonya interoghează:
– zona de aplicare: bucătarie, living, dormitor copii etc.
– întrebuinÈ›are/uz produs (pentru pardoseli, mobilă, corpuri de bucătărie etc)
– culoare, dimensiune produs, pattern(uni, ca lemnul, ciment, marmură)
– unele elemente pe care clientul deja le are, gen: pardoseală gri
– unele caracteristici tehnice necesare gen: rezistență la apă, rezistență la abraziune, ignifug, pentru trafic intens etc.

Pentru oferta personalizată profilului utilizatorului Sonya solicită:

  • Nume Prenume
  • Email
  • Telefon
  • Vârstă
  • PreferinÈ›a de comunicare: telefon, mail
  • Accept newsletter
  • Sonya cere recomandare ca Utilizatorul să trimită link-ul către un prieten potenÈ›ial interesat de anumite produse
  • Sonya cere o evaluare a calității interacÈ›iunii
  • Sonya poate transmite anumite mesaje la anumiÈ›i triggeri

Asistentul virtual Sonya salvează în cloud toate interacțiunile. Aceste date pot fi analizate pentru a vedea care sunt nevoile clienților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 + six =

close
type characters to search...
close