Sonÿa – Modul Suport Clienți cu Inteligență Artificială

Sonÿa – Modul Suport Clienți cu Inteligență Artificială

Asistentului Virtual Sonya cu Inteligență Artificială

Îmbogățim experiențele digitale ale website-ului tău prin introducerea Asistentului Virtual Sonya, care poartă conversații inteligente, de tip uman, cu utilizatorii website-ului. Utilizăm capabilitățile de procesare a limbajului natural, ce permit chatboturilor să înțeleagă, să rețină și să învețe din informațiile colectate în timpul fiecărei interacțiuni și să acționeze în consecință.

Site-ul tău se transformă într-o mașină de conversie funcțională

Site-ul tău este o sursă indispensabilă pentru conversii. Dar iată obstacolul: șocul de conținut personalizat exeprienței utilizatorilor și lipsa de atenție. Cu mesaje conversaționale, proactive și automate 1:1, scoatem site-ul web din vidul de conversie.

Conducem clienții incerți devină utilizatori de succes

Pentru că ne concentrăm asupra creșterii, suntem de acord că cererea de ofertă nu este sfârșitul poveștii. Creșterea reală începe atunci când utilizatorii găsesc valoare din utilizarea produsului. Utilizăm Sonya pentru a face conversație inteligentă cu utilizatorii, oferind mesaje personalizate și conversații contextuale astfel încât utilizatorii să găsească simplu soluții personalizate.

Avantaje Utilizatorilor

  • Modul de suport prezintă o structură extrem de simplă, intuitivă, interactivă, proactivă și practică care ajută utilizatorii să găsească rapid și exact ceea ce caută pe site.
  • Modulul de suport interconectează nevoia utilizatorului cu produsele, astfel utilizatorul primește informații relevante, personalizate, adaptate proiectul său.
  • Modulul colectează date din comportamentul utilizatorilor(conștientizare contextuală) și ajută la formarea unui set de întrebări și răspunsuri, care devin din ce în ce mai pertinente și mai relevante.
  • Modulul de suport personalizează conversația în funcție de istoricul interacțiunii cu utilizatorul.
  • Primirea unor răspunsuri contextuale în timp real, duc la o interacțiune captivantă între consumator și brand.
  • Interfață/FrontOffice cu suport eficient, 24/24h, 7/7.
  • Modulul de consultanță participativă, bazat pe experiența cumulativă a utilizatorilor formeză în timp o bază de cunoștințe pe care o poate folosi orice utilizator nou. Astfel inteligența rețelei crește pe măsura sporirii interacțiunii. Utilizatorii au la dispoziție un menu persistent, care este actualizat permanent în funcție de celelalte interacțiuni cu utilizatorii.

Avantaje tale

  • Realizarea de rapoarte detaliate în legătură cu modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul. În timp se formează un volum de date din interacțiunile utilizatorilor care poate fi analizat statistic pentru a se observa care sunt interesele clienților.
  • Eliminarea sarcinilor de rutină și prelucrarea simultană a mai multor cereri din partea utilizatorilor.
  • Răspunsurile instantanee de la un asistentul virtual la cererile utilizatorilor ajută la creșterea calității relației dintre Brand și clienți. Clienții de astăzi își doresc mai mult decât tranzacția unilaterală tradițională; vor o interacțiune în două sensuri. Vor să se conecteze și să se angajeze cu brandurile pe care le folosesc. Companiile care practică conversații personale cu utilizatorii au o rată crescută de loialitate și, prin extensie, de advocacy.
  • Modulul de asistent virtual reduce cheltuielile generale, crește fluxul de lucru și, cel mai important, automatizează experiența de service pentru clienți într-un mod mai puțin costisitor și mai simplu decât alte metode.
  • În timp, asistentul virtual formează o bază de date cu utilizatori care și-au dat acordul pentru a primi pe e-mail anumite informații.
  • Integrarea este simplă și foarte securizată. Se adaugă la site doar un shortcode care nu accesează resursele interne ale website-ului. Asistentul virtual utilizează propria bază de date. Asistentul virtual rulează pe o conexiune securizată și nu prezintă riscuri de securitate sau alte tipuri de vulnerabilități.

Exemplificare

Pentru a înțelehge mai ușor cum funcționează Sonya vă oferim un exemplu concret. După ce un utilizator ajunge pe site-ul tău, sau după ce se declanșează un a numit trigger. Modulul de suport va intra foarte diplomat în acțiune. Asistentul virtual randomizează variantele de răspuns, astfel încât să nu comunice folosind aceleași răspunsuri predefinite.

  • Hello! Sunt Sonya! Agentul tău de support !
  • Bună sunt Sonya, îți prezint mai jos departamentele de support: Împreună vom găsi soluțiile pentru proiectele tale.
  • Alege secțiune de care ești interesat, pentru a găsi cu ușurință produsele optime pentru proiectul tău.

Astfel, Sonya intră în contact cu utilizatorul pentru a-i chestiona nevoile, în mod particular.

Structură logică de suport

Asistentul virtual folosește o schemă logică. După prima interacțiune prezintă utilizatorului categoriile de suport.

Dacă utilizatorul alege Consultanță produse, Asistentul virtual îl întreabă dacă este interesat de:

  1. Categoriile de produse
  2. Produse sugerate în funcție de nevoile lui
  3. Caracteristicile unui anume produs

Să zicem că Utilizatorul vrea să consulte arborele de Categorii, să găsească produsele de care este interesat.

Dacă clientul alege din lista derulantă Consultanță produse, Asistentul virtual îi prezintă categoriile de produse.

Acum, utilizatorul din câteva click-uri va ajunge exact la tipul de produs de care este interesat să afle mai multe informații.

Asistentul virtual prezintă pe lângă opțiunile din schema logică și anumite informații importante despre gamele de produse accesate de client.

Clientul navighează arborescent prin categoriile de produse și în funcție de opțiunile lui, Sonya îi prezintă anumite oferte, informații importante noutăți etc. Poate adauga carousel de produse, oferte, video-uri astfel încât clientul să fie cât mai bine informat.

Utilizatorul va accesa o structură de categorii foarte clară și simplă.

Sugestii de produse

În funcție de produsele solicitate de utilizator, Sonya poate prezenta: produse asociate, oferte, trenduri, caracteristici produse.

Să exemplifică în ce cazuri, Sonya poate să-i ofere utilizatorului Produse înrudite, pentru a se apropia cât mai mult de așteptările lui: 

  1. Utilizatorul are anumite preferințe gen culoare, textură, stil de design, preferințe tehnice și caută produse înrudite sau sugestii de la designer
  2. Utilizatorul vrea să afle produse care se potrivesc/asortează cu un anume decor, să primească sugestii de asortare a decorului
  3. Utilizatorul vrea recomandări cu privire la anumite trenduri de design, gen design scandinav, retro, clasic etc.
  4. Utilizatorul vrea recomandări după anumite caracteristici gen: rezistență la apă, rezistență la foc, culoare, zonă de aplicare(bucătarie, living, dormitor etc.)
  5. Utilizatorul vrea recomandări doar pentru produse Premium sau produse noi
  6. Utilizatorul vrea recomandări pe combinații de atribute gen: profil blat (drept / rotunjit), grosime blat: subțire / sleek-design vs grosime standard (38mm), culoare (uni / reproduceri lemn / reproduceri materiale (piatră, ciment, marmură etc),
  7. Utilizatorul primește recomandări “ca din partea designerilor“, spre exemplu: la camere mici se potrivesc produsele deschise la culoare, sau la camera de copii recomandăm produsele de plută deoarece au o temperatură optimă, sunt mai confortabile termic și tactil.

Dacă Utilizatorul cunoaște anumite informații despre un produs și vrea să afle mai multe date, Sonya poate interveni prompt.

Dacă un utilizator vrea să afle câteva caracteristici legate de un produs, ca de exemplu despre F121 ST87, vrea să afle: lungime, lațime, material etc. doar tastează Codul de produs, iar Sonya îi prezintă caracteristicile într-o listă derulantă. Totodată Sonya transmite link-ul pentru ca utilizatorul să acceseze rapid produsul.

Găsirea unui produs  

Utilizatorul cunoaște numele de produs/cod produs și vrea să obțină fișa tehnică sau anumite caracteristici tehnice gen: dimensiune, textură, rezistență la foc, umiditate etc. Sau, utilizatorul cunoaște anumite date despre un produs și vrea să afle codul de produs. În acest scenariu intră toți utilizatorii care vor să găsească produse specifice, foarte bine țintite.

Sonya interoghează:
– zona de aplicare: bucătarie, living, dormitor copii etc.
– întrebuințare/uz produs (pentru pardoseli, mobilă, corpuri de bucătărie etc)
– culoare, dimensiune produs, pattern(uni, ca lemnul, ciment, marmură)
– unele elemente pe care clientul deja le are, gen: pardoseală gri
– unele caracteristici tehnice necesare gen: rezistență la apă, rezistență la abraziune, ignifug, pentru trafic intens etc.

Pentru oferta personalizată profilului utilizatorului Sonya solicită:

  • Nume Prenume
  • Email
  • Telefon
  • Vârstă
  • Preferința de comunicare: telefon, mail
  • Accept newsletter
  • Sonya cere recomandare ca Utilizatorul să trimită link-ul către un prieten potențial interesat de anumite produse
  • Sonya cere o evaluare a calității interacțiunii
  • Sonya poate transmite anumite mesaje la anumiți triggeri

Asistentul virtual Sonya salvează în cloud toate interacțiunile. Aceste date pot fi analizate pentru a vedea care sunt nevoile clienților.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

close
type characters to search...
close