Chestionarea simplă și obiectivă a cererii utilizatorului. ChatBot-ul întreabă despre preferințele utilizatorului și prezintă oferte personalizate
ChatBot-ul reține date din comversație și le folosește în răspunsurile ulterioare. De exemplu, ChaBotul întreabă dacă utilizatorul caută un anumit tip de produs/serviciu, iar în cazul în care acesta răspunde afirmativ, chatbot-ul livrează răspunsuri de genul: “acest produs este detaliat aici“
Mesaje de abonare la feed-ul de informații noi despre oferte pe ineteresele utilizatorului
ChatBotul poate cere date pentru a oferta relevant ca de exemplu: buget, domeniu de activitate, industire, perioada etc.
ChatBot-ul prezintă avantajele ofertei folosind: text, imagini, video, PDF-uri, liste de informații și poate personaliza mesajele folosind date extrase din conversație
ChatBotul poate fi programat să lucreze cu sinonime, ca de exemplu: produs=prod, astfel dacă un utilizator tastează preferențial anumite cuvinte, Sonya le poate înțelege
ChatBot-ul gestionează feed-ul de oferte sau noutăți/oferte și prezintă informația fresh la cererea utilizatoriilor
ChatBot-ul poate genera răspunsuri randomizate și poate folosi liste de cuvinte similare, astfel încât infromația transmisă să fie mereu nouă
Declanșarea sau programarea campaniilor de e-mail pentru a genera înscrieri la newsletter sau pentru a prezenta oferte – pe baza acțiunilor pe care le întreprind utilizatorii pe site
Bot-ul interoghează calea de navigare și comportamentul user-ului pentru a face conversații care rezonează cu preferințele lui
Mesaje personalizate, menite să conducă clienții incerți să devină utilizatori orientați către cumpărarea proprietății pe care și-o doresc
Direcționarea chat-urile pe baza cererii utilizatorilor, către membrii echipei, pentru a putea prelua informații prin contact uman
Crearea mai multor fire de discuție concretă, care le permite utilizatorilor să înceapă conversații focalizate. De exemplu, Bot-ul poate declanșa o conversație legată de o ofertă special cu durată limitată
ChatBot-ul reține conversația cu utilizatorii și oferă administratorilor date statistice în vederea constituirii unei liste de întrebări frecvente, relevante
Botul poate prezenta o listă de întrebări frecvente, ca un index de navigare cu răspunsuri predefinite și poate solicita adresa de e-mail pentru a trimite un ghid ca raspuns la una din întrebările utilizatorului
Bot-ul poate notifica utilizatorii prin e-mail, push și notificări desktop
Folosirea cuvintelor cheie, imagini/video, emoji, autocolante sau PDF-uri pentru a vorbi cu utilizatorii.
ChatBot-ul poate monitoriza tot contextul conversațional al utilizatorului, pentru a răspunde contextual, verificând cronologia de navigare, istoria comportamentului utilizatorului.
Posibilitate de a cere o referință a unui prieten/cunoștință care ar fi interest de cumpărarea unui imobil
ChatBot-ul poate solicita share-ul, like-ul sau o interacțiune socială uzuală
ChatBotul poate oferi informații extrase din Google Map, cu GetDirection
ChatBot-ulh extrage cuvinte din conversație și încearcă să le lege de anumite acțiuni customizate
Prezentare și ințiere personalizată în discuție (Hi, sunt Sonya, avem pentru tine o SuperOfertă
ChatBot-ul informează utilizatorul cu privire la avantajele înscrierii la Mesajele tip Push Prin aceste mesaje pot fi trimise mesaje personalizate direct pe telefonul mobil al utilizatorului, sau de pe desktop
ChatBotul poate transmite conversația prin e-mail, astfel încât utilizatorul să poată salva și păstra discuția
ChatBot-ul folosește tehnici sensitive la discția cu utilizatorul, pentru a mima un comportament uman, de exemplu, așteaptă un timp înainte de livrarea răspunsului, asociează cuvinte cheie din mesajele utilizatorului cu o bază de cunoștințe predefinite etc.
Prezentarea și programarea întâlnirilor în mod proactiv cu Google Calendar
Trimiterea de mesaje declanșate (push) vizitatorilor site-ului, în mod proactiv și în funcție de acțiunile pe care le fac în prezent.
ChatBot-ul folosește următoarele tehnologii: Adaptive algorithm, Amazon Chime, Artificial narrow intelligence (ANI), Artificial general intelligence (AGI), Artificial intelligence marketing (AIM), Google TensorFlow (TF), Conversational Commerce, Deep learning, .P.A. (Intelligent Personal Assistant), Machine learning, Model NLP, Natural language generation (NLG), Natural language processing (NLP), Predictive marketing, Rich Interactions