Complete Digital Marketing Strategy

Growth. Innovation. Trust

Helping you open windows of opportunity worldwide.

Version 1.7 - Update 18/03/2024 8:52 pm

Scopul companiei de promovare este să producem mai mulți vizitatori și conversii. Veniturile urmează pur și simplu, dacă campania noastră mulțumește și convertește vizitatorii în clienți. Companie se va desfșura pe o piață aglomerată. Astfel, campania noastră trebuie, nu numai să-și găsească loc pe această piață ci trebuie să vie foarte vizibil și să revoluționeze industria. 

Campania noastră de promovare trebuie să înregistreze un record de reinventare a soluțiilor care se evidențiează pe o piață aglomerată, creând în cele din urmă o categorie complet nouă.

Pentru a adaptare perfectă a website-ului pe personalitatea utilizatorului, am ales strategia de vânzare custom monichannel. Prezentăm jaloanele în researchul unic pe care il facem înaintea implementării campaniilor. 

  1. Mediu de păromovare
  2. Tip postare
  3. Target
  4. Obiectiv campanie
  5. Contextualizare serviciu
  6. Contextualizare + element uman
  7. Versionare atribute
  8. Contextualizare extinsă
  9. Contextualizare per utilizator
  10. Serviciu cult (Culture of Customer Centricity) definit
  11. Serviciu cult adaptabil
  12. Follow-UP
close
type characters to search...
close