Version 1.7 - Update 23/01/2025 6:20 pm

Complete Digital Marketing Strategy

Helping You Open Windows of Opportunity Worldwide

Scopul Companiei de Promovare

Obiectivul nostru principal este să creștem numărul de vizitatori și conversii pentru clienții noștri. Veniturile urmează firesc dacă campania noastră satisface și convertește vizitatorii în clienți. Operăm într-o piață aglomerată, așadar campania noastră nu doar că trebuie să își facă loc pe această piață, dar trebuie să fie extrem de vizibilă și să revoluționeze industria.

Strategia Campaniei de Promovare

  • Reinventare și Inovație: Campania noastră trebuie să stabilească un nou standard prin reinventarea soluțiilor care ies în evidență într-o piață aglomerată, creând în cele din urmă o categorie complet nouă.
  • Vânzare Custom Monichannel: Pentru o adaptare perfectă a website-ului la personalitatea utilizatorului, am ales o strategie de vânzare customizată monichannel. Această abordare permite personalizarea interacțiunii pe fiecare canal, optimizând experiența utilizatorului.

Elemente Cheie ale Campaniei

  1. Mediu de Promovare: Definirea platformelor și canalelor utilizate pentru a ajunge la publicul țintă.
  2. Tipul Postării: Alegerea formatului și tipului de conținut care va fi distribuit pe fiecare canal.
  3. Target: Identificarea și segmentarea publicului țintă pentru campanie.
  4. Obiectivul Campaniei: Stabilirea scopurilor clare, măsurabile, pe care dorim să le atingem.
  5. Contextualizare Serviciu: Adaptarea mesajelor în funcție de serviciile promovate pentru a asigura relevanța și impactul maxim.
  6. Contextualizare + Element Uman: Integrarea unor elemente umane în campanie pentru a crea conexiuni autentice cu publicul.
  7. Versionare Atribute: Adaptarea mesajelor și atributele brandului pentru diferite segmente de public.
  8. Contextualizare Extinsă: Dezvoltarea unei strategii detaliate de contextualizare care include adaptarea la nevoile și așteptările utilizatorilor.
  9. Contextualizare per Utilizator: Personalizarea mesajelor pentru fiecare utilizator în parte, bazată pe comportamentul și preferințele individuale.
  10. Serviciu Cult – „Culture of Customer Centricity”: Definirea unui serviciu orientat pe client, care să creeze o cultură centrată pe satisfacerea nevoilor acestuia.
  11. Serviciu Cult Adaptabil: Dezvoltarea unui serviciu flexibil, care să se adapteze la schimbările pieței și la evoluția nevoilor clientului.
  12. Follow-Up: Urmărirea și analiza rezultatelor campaniei pentru a optimiza performanța și a îmbunătăți strategiile viitoare.

Completați form-ul pentru a programa o ședința cu experți nostri.

close
type characters to search...
close