Agentie media: Profitați la maximum de bugetul de marketing

Șansele unei recesiuni sunt în creștere și, ca afacere mare sau mică, veți avea nevoie de un plan de la o agentie media care să vă ajute organizația să continue să crească, chiar și în vremuri dificile.

Deși am fi de acord că bugetele de marketing încă își revin după efectele pandemiei de coronavirus, cu ceva atât de grav precum criza economică iminentă, este firesc să te simți copleșit.

Dacă erați pe punctul de a începe să tăiați orbește costurile în ceea ce ar putea părea inițiative cu prioritate mai mică, luați o pauză și continuați să citiți. Strategiile noastre vă vor ajuta să vă țineți sub control bugetul de marketing, făcându-vă în același timp afacerea rezistentă la recesiune.

Strategia 1: Concentrați-vă pe experiență și pe umanizarea conexiunilor virtuale  

Piața de astăzi apreciază autenticitatea și experiența excelentă a clienților. Iar una dintre cele mai importante modalități de a face ca publicul țintă să se conecteze la brandul dvs. este umanizarea conexiunilor virtuale pe care le creați printr-o agentie media. Acest lucru începe la nivel intern, cu o strategie de experiență a angajaților de la o agentie media care încurajează colaborarea și munca în echipă, și se transcende în a face același lucru pentru oamenii cărora încercați să le oferiți servicii.

Strategia 2: Comercializați către clienții existenți

A avea o bază de clienți loiali este singurul dvs. avantaj adevărat în timpul recesiunii. Este de 5-25 de ori mai ieftin și cu siguranță mai eficient să vă comercializați produsele către clienții existenți decât să investiți în atragerea și câștigarea de noi clienți la agentie media.

Așadar, asigurați-vă că clienții dvs. existenți știu că îi apreciați, păstrând legătura prin e-mailuri de apreciere, evenimente (virtuale) exclusive și felicitări adecvate sezonului. La urma urmei, ei sunt cei care vor continua să genereze afaceri repetate și, cel mai bine, să vă recomande altor potențiali clienți.

Strategia 3: Sprijiniți-vă pe un branding consistent

Indiferent de tacticile de marketing pe care le veți folosi pentru a traversa o criză, menținerea unui branding consistent este esențială. Iar atunci când comunicați în mai multe limbi, asigurarea faptului că este relevant din punct de vedere cultural poate necesita adaptări, de exemplu în ceea ce privește culorile sau mesajele.

Strategia 4: Folosiți marketingul de conținut pentru a atrage noi clienți

Fie că ești nou în inbound marketing sau ești la început de drum, dacă există un moment în care să explorezi la maxim strategiile de content marketing este în timpul unei crize, deoarece, așa cum indică și numele, nu este nevoie de investiții în publicitate la agentie media.

Începeți prin a verifica ce instrumente și capacități aveți în interiorul companiei și unde ați avea nevoie de sprijin extern. Luați în considerare strategia și implementarea conținutului SEO, gestionarea conținutului site-ului web (inclusiv traducerile, dacă gestionați conținut în mai multe limbi), social media și marketingul prin e-mail ca elemente de bază.

Orchestrarea tuturor acestor tactici într-un mod centrat pe client va asigura că brandul dvs. este expus publicului potrivit, că acesta se implică atunci când este pregătit și că veți continua să alimentați acele lead-uri calde către conducta de vânzări.

Strategia 5: Analizează-ți concurenții

Înțelegerea concurenței este una dintre cele mai inteligente strategii pe care le puteți folosi. Poți profita de instrumentele SEO – agentie media pentru a verifica conținutul concurenților, pentru a vedea care sunt cuvintele cheie pentru care sunt cel mai bine poziționați pe fiecare piață locală și, de asemenea, unde au lacune pe care tu ești mai bine poziționat pentru a le umple. Regula de bază este: găsiți unde are concurența dvs. lipsuri și profitați de ceea ce nu reușesc să facă. 

Strategia 6: Păstrați-vă conținutul inteligent

Regândirea și reorganizarea fluxului dvs. de conținut este crucială. Deși unii oameni pot avea mai mult timp de petrecut navigând pe net în aceste zile, asigurați-vă că conținutul dvs. respectă regula calității în detrimentul cantității.

În timp ce ținerea publicului dumneavoastră la curent cu cele mai recente tendințe este o parte importantă a producției de conținut, conținutul generat de utilizatori este o altă modalitate excelentă de a evidenția ceea ce are de oferit organizația dumneavoastră, într-un mod autentic. agentie media

De asemenea, ați putea lua în considerare posibilitatea de a vă investi timpul în repurtarea conținutului existent, în loc să creați piese noi de la zero.- agentie media. Puteți transforma conținutul în diferite formate (cum ar fi videoclipuri foarte solicitate) sau îl puteți actualiza astfel încât să rămână proaspăt în ochii motoarelor de căutare (și a cititorilor).

Remodelarea și redistribuirea conținutului înseamnă, de asemenea, maximizarea impactului-încasărilor cu piese strategice cheie, crescând șansele ca acestea să atingă performanțe organice mai mari.

Strategia 7: De la personal la virtual (și mai departe) 

Evenimentele virtuale există de ceva timp, dar trecerea rapidă de la un eveniment fizic la unul online a devenit o lecție învățată recent de către marketeri de la o agentie media.

Inițierea și extinderea conversațiilor se poate face printr-o serie de metode diferite care nu implică neapărat călătorii sau alte cheltuieli mari, contribuind în același timp la sustenabilitatea mediului nostru. De exemplu, webinarii gratuite sau ateliere online, sesiuni virtuale 1:1 cu experți, demonstrații de produse – chiar și utilizarea tehnologiei AR și VR pentru o experiență mai interactivă la o agentie media.

Oricare ar fi formatul, amintiți-vă doar să vă îndepărtați de banalele prezentări PowerPoint și de sesiunile preînregistrate. Dacă audiența dvs. este multilingvă, atunci interpretarea este imperativă pentru a menține experiența personalizată, indiferent cât de mare sau mic este grupul. Rămâneți creativi!

Gânduri finale

Nu lipsesc companiile care au înregistrat o creștere semnificativă în timpul recesiunii datorită eforturilor de marketing, așa că nu vă așteptați la ce este mai rău. Kellogg’s și-a văzut profiturile explodând cu 30% în timpul marii depresiuni din anii 1920, Toyota a devenit principalul producător de automobile importate din Statele Unite după recesiunea din 1973-75, iar Amazon și-a crescut vânzările cu 28% în timp ce lumea era în recesiune în 2008/2009.

Concluzia: păstrați-vă bine bugetul de marketing și nu vă suspendați toate eforturile doar pentru că se anunță o criză. Nu există nicio îndoială că marketingul pe timp de criză este și mai provocator, mai ales atunci când comportamentul clienților evoluează în același timp.

Așadar, asigurați-vă că vă optimizați bugetul și că sunteți inteligent în privința priorităților pentru a vă însoți clienții și în călătoria lor de creștere.

close
type characters to search...
close